2022-eko DEIALDIA Inés de Pablo Llorens – GETHI BEKA

Tumore Umezurtz eta Ezohikoen Espainako Taldea - (gaztelerazko sigletan, GETHI) izan zen 2021ean, Ines de Pablo Llorens-en omenean ospatutako futbol txapelketaren diru-bilketaren lehen onuraduna.

GETHI-k, ikerketa-proiektuen garapena sustatzeko duen estrategiaren markoan, diru-bilketa horrekin “Digestio-aparatuko tumore umezurtz eta ezohikoen ikerketarako laguntzarako Inés de Pablo Llorens – GETHI BEKA” abiaratu zuen. Honen helburu nagusia ikerketa-proiektu proposamen originalen sustapena da, hain zuzen ere tumore horien ezagutza areagotzeko eta baita terapeutika klinikoan aurrerakuntzak bermatzeko.

I GETHI BEKA DEIALDIA - INÉS DE PABLO LLORENS 2021

2021eko maiatzean emana "Identifikazioa eta baliozkotze klinikoa DNAren metilazio zirkulatiboan oinarritutako biomarkatzaile epigenetikoen identifikazioa eta baliozkotze klinikoa pankreako minbiziaren erantzun terapeutikoa monitorizatzeko", Santiago de Compostelako Osasun Arloko Onkologia Zerbitzuko Elena Brezos doktoreak zuzendua. Emaitzen berehalako entregaren zain gaude. Sei hilabeteko balorazioa pozgarria izan da beharrezko kasuak bildu direlako eta azterketa estatistikoaren zain daudenez.

Beka

II GETHI BEKA DEIALDIA - INÉS DE PABLO LLORENS 2022

2022ko urrian esleitu zen GETHI - INES DE PABLO LLORENS BEKaren bigarren deialdia, 18.000 euroko zuzkidura ekonomikoa duena, nazio-zentro batean garatutako digestio-aparatuko tumore umezurtzen eta ez ohikoen alorreko jatorrizko ikerketa-proiektu baterako. Fernando Calvo doktorea Sevillako Biomedikuntza Institutuko, Sevillako Unibertsitatekoa, “Inhibizio farmakoologikoaren RAS/MAPK seinaleztapen-bidearen tratamendurako neuroblastoma errepikakorren tratamendua egungo terapiekiko erresistentea” izeneko proiektuaren zuzendaria.

Beka

Verónica Llorens Dk eta Fernando Calvo Dk II Ines De Pablo Llorens Bekaren sari banaketan.

Fernando Calvo Dk bere nahia adierazi du elkarteak eta bere kolaboratzaile guztiek jakin dezaten gure lanaren garrantzia, eta zer den laguntza mota hori lortu ahal izateak; «Mesedez, jakinarazi Elkarte osoari laguntza honek ikerketa taldearentzat zenbat suposatzen duen»

Norentzat

Beka hau saritutako pertsona edota taldeari (edo hauek izendatutako erakunde kudeatzaileari) esleituko zaio, eta dirulaguntza saritutako ikerketa-proiektua garatzeko erabiliko da oso-osorik.
  • Beka-kopurua: 1
  • Zuzkidura ekonomikoa: 18.000€
  • Iraupena: Proiektua dirulaguntza jaso bezain laster hasi beharko da eta 2 urteko gehienezko epea izango du betearazteko.

Betebeharrak

GETHI-ren kidea izeatea.

Baldintzak

Ikerketa-proiektu originala, jada finatziatutako entsegu-kliniko edota ikerketa-proiektuekin lotuta ez dagoena. Hala ere, funts publiko edo pribatuekin lagundutako beka edo diru-laguntzen bidez finantzaketa propioa duten proiektuen barruan osagarriak diren ikerketa-proiektu originalak onargarriak izango dira.

Ikerketa arloa: Digestio-aparatuko tumore umezurtz eta ezohikoekin lotutako proiektua. Aplikagarritasun klinikoa duten ikerketa-proiektu translazionalei lehentasuna emango zaie.

Ikerketa-proiektua Espanian garatu behar izango da.

Gehiago jakin nahi baduzu:

Secretaría Técnica GETHI – TACTICS MD

Passatge Batlló 15, 08036 Barcelona - T. 93.451.17.24 – E. info@gethi.org